Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 09:14:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: HARKU VALLA AVATUD KÜLADE NÄDAL

Sündmused toimuvad 28.07 kuni 19.08.2024 Harku valla erinevates külades:

28.07 Vääna-Jõesuu külapäev 10.00 - 21.00 Hiie tee 21, Vääna-Jõesuu,
Türisalu külapäev 11.00-14.00 Türisalu külaplats Otitooma tee 32

03.08 Vääna külapäev 12.00 - 18.00 Vääna mõisapark

04.08 Kumna külapäev 13.00 - 21.00 Kumna mõisa hoov

9.-10.08 Muraste külapäev 20.00 - 24.00 Muraste paeplats

10.08 Meriküla külapäev 15.00 - 18.00 Laheääre tee 2 ja Tilgu Sadama päev
Tilgu sadamas.

11.08 Suurupi tuletornipäev 12.00 - 20.00 Suurupi ülemise tuletorni juures
Meretule tee 1, 2 ja 3.

16.08 Harku aleviku külapäev 15.00 - 21.00 Instituudi tee 5

17.08 Alasniidu pereolümpia 15.00 - 23.00 Alasniidu mänguväljakul ja
Harkujärve külapäev Harjujärve kogukonnakirikus.

18.08 Lemmikloomapäev Tabasalus 15.00 - 18.00 Kallaste 7 Tabasalu Keskuse
õueala

19.08 Suvelõpu ball Humala Tallis 18.00 - 23.59 Humala linnak

Toimumise aeg: alates 28.07.2024 kell 10:00 kuni 19.08.2024 kell 23:59

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, erinevad külad

Ürituse korraldaja: VÄÄNA JÕESUU KÜLASELTS, esindaja Eve Tobias, tel:
56638522, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse ja liikluskorralduse eest vastustaja: VÄÄNA JÕESUU KÜLASELTS,
esindaja Eve Tobias, tel: 56638522, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tegemist on lastele ja peredele suunatud meelelahutuslike ürituste ja
külapäevadega.

Üritustel võivad osaleda alaealised, ürituste toimumispaika võib koguneda
rohkem inimesi kui igapäevaselt ning üritustel korraldatakse kaubandust.

Lugupidamisega

Benita Bankier

järelevalvespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald